Obchodní podmínky

Obchodní podmínky služby AI Boom (aiboom.cz)

Účinné od: 22. 8. 2025
Provozovatel: Bc. Lukáš Augusta, IČO 05346177, fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Sídlo: Werichova 635/4, 779 00 Olomouc
Zápis v živnostenském rejstříku: Magistrát města Olomouce, č. j. SMOL/188738/2016/OZIVN/RGR/Nag
DPH: neplátce
Bankovní spojení: 2609051018/3030, IBAN CZ15 3030 0000 0026 0905 1018
E‑mail pro komunikaci: lukas@aiboom.cz

1. Úvodní ustanovení a vymezení pojmů

  1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují právní vztahy mezi Bc. Lukášem Augustou, IČO 05346177 (dále jen „Poskytovatel“) a zákazníky využívajícími službu AI Boom dostupnou na doméně aiboom.cz (dále jen „Služba“).
  2. Zákazníkem je spotřebitel nebo podnikatel, který si objedná Službu (dále jen „Zákazník“). Spotřebitelem je fyzická osoba, která mimo rámec své podnikatelské činnosti uzavírá smlouvu s Poskytovatelem (dále jen „Spotřebitel“). Podnikatelem je osoba jednající v rámci své podnikatelské činnosti (dále jen „Podnikatel“).
  3. Smluvní vztah se řídí těmito VOP, případně ujednáními uvedenými v objednávce, na webu aiboom.cz a v e‑mailové komunikaci.

2. Popis Služby

  1. Předmětem Služby je zveřejnění pracovního inzerátu na webu AI Boom a jeho propagace v rámci komunikačních kanálů Poskytovatele (dále jen „Inzerát“).
  2. Délka zveřejnění jednoho Inzerátu je 3 měsíce ode dne zveřejnění (schválení a publikace Inzerátu na webu).
  3. Poskytovatel si vyhrazuje právo stanovit a měnit formát zobrazení, umístění a rozsah propagace tak, aby byla zachována funkčnost a kvalita Služby; vždy však při zachování podstaty plnění dle těchto VOP.

3. Cena a platby

  1. Cena za zveřejnění jednoho Inzerátu činí 1 490 Kč (konečná cena, Poskytovatel je neplátce DPH).
  2. Platba probíhá jednorázově prostřednictvím platební brány Stripe (platební odkaz).
  3. Po úspěšném zaplacení obdrží Zákazník potvrzení o objednávce e‑mailem; potvrzení o platbě (účtenku) Zákazník obdrží v případě, kdy došlo k finanční úhradě.
  4. Při použití kupónu umožňující inzerovat zdarma je objednávka zpracována jako bezplatná; v takovém případě Zákazník neobdrží potvrzení o platbě, může však obdržet potvrzení o přijetí objednávky.
  5. Ceny a slevy uvedené na webu jsou platné v okamžiku objednání. Poskytovatel si vyhrazuje právo ceny měnit; změna se nedotýká již uzavřených smluv.

4. Objednávka a uzavření smlouvy

  1. Smlouva o poskytování Služby je uzavřena okamžikem úspěšného dokončení platby přes platební odkaz Stripe (u bezplatné objednávky s kupónem uzavřením objednávky).
  2. Po zaplacení je Zákazník přesměrován na formulář, ve kterém vyplní podklady k Inzerátu (texty, odkazy, kontakty, vizuály apod.).
  3. Technické kroky vedoucí k uzavření smlouvy: (i) volba Služby, (ii) vyplnění identifikačních a kontaktních údajů, (iii) dokončení platby, (iv) vyplnění formuláře Inzerátu. Před odesláním má Zákazník možnost zkontrolovat a opravit své údaje.
  4. Smlouva je uzavírána v českém jazyce, a to elektronicky prostřednictvím dokončené objednávky a úhrady přes platební bránu (u objednávek s kupónem uzavřením objednávky). Text smlouvy se samostatně nearchivuje; Poskytovatel uchovává pouze účetní doklady a nezbytné provozní záznamy. Zákazník obdrží e‑mailem potvrzení objednávky (i v případě bezplatné objednávky). Žádná písemná smlouva nevzniká.

5. Schvalování a zveřejnění Inzerátu

  1. Po doručení kompletních podkladů Poskytovatel provede kontrolu a schválení.
  2. Lhůta schválení je do 24 hodin (počítáno od doručení kompletních podkladů).
  3. Po schválení je Inzerát zveřejněn na webu AI Boom a může být dále propagován v kanálech Poskytovatele (např. e‑mail, sociální sítě, partnerské výstupy – dle aktuálních možností).
  4. Poskytovatel je oprávněn Inzerát odmítnout nebo požadovat jeho úpravu, pokud odporuje těmto VOP, právním předpisům či dobrým mravům, je klamavý nebo porušuje práva třetích osob. V případě zamítnutí viz čl. 8.4.

6. Práva Spotřebitele (informace před uzavřením smlouvy)

  1. Spotřebitel bere na vědomí, že předmětem je poskytnutí služby.
  2. Spotřebitel výslovně žádá o poskytování Služby před uplynutím 14denní lhůty pro odstoupení a souhlasí s tím, že okamžikem zveřejnění Inzerátu je Služba zcela splněna a právo na odstoupení podle § 1829 občanského zákoníku zaniká.
  3. Informace o mimosoudním řešení sporů: Dozor vykonává Česká obchodní inspekce, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, www.coi.cz. Spotřebitel může využít platformu ODR Evropské komise.

7. Doba poskytování a změny Inzerátu

  1. Inzerát je zveřejněn po dobu 3 měsíců.
  2. Zákazník odpovídá za aktuálnost a pravdivost údajů v Inzerátu. Změny lze požadovat e‑mailem; Poskytovatel je provede, pokud jsou přiměřené a nemění podstatu plnění (bez nároku na prodloužení doby zveřejnění). Obsah Inzerátu lze měnit také přes speciální odkaz zaslaný Zákazníkovi e‑mailem; odkaz vede na formulář, kde může údaje upravit.

8. Odstoupení, storno a refundace

  1. Odstoupení do schválení: Zákazník může odstoupit od smlouvy do okamžiku schválení Inzerátu Poskytovatelem; v takovém případě Poskytovatel vrátí 100 % ceny stejnou platební metodou, nejpozději do 14 dnů od doručení odstoupení.
  2. Po zveřejnění Inzerátu (tj. po splnění služby) nelze odstoupit a nevzniká nárok na vrácení ceny.
  3. Goodwill vrácení: Poskytovatel si vyhrazuje právo poskytnout přiměřenou slevu nebo částečné vrácení ceny v individuálních, odůvodněných případech.
  4. Zamítnutí Inzerátu: Pokud je Inzerát zamítnut, Poskytovatel vrátí 100 % ceny.

9. Reklamace (práva z vadného plnění)

  1. Vyskytne‑li se v poskytování Služby vada (např. Inzerát není zveřejněn podle objednaných parametrů), má Zákazník právo uplatnit reklamaci e‑mailem na adresu pro komunikaci.
  2. Reklamaci uplatněte bez zbytečného odkladu po zjištění vady, doporučeně nejpozději do 30 dnů ode dne zjištění. Tím nejsou dotčena práva Spotřebitele dle občanského zákoníku.
  3. Poskytovatel vyřídí reklamaci a informuje Zákazníka nejpozději do 30 dnů od jejího doručení. Oprávněná reklamace bude řešena přiměřenou nápravou: doplněním/úpravou zveřejnění, přiměřenou slevou z ceny nebo refundací.

10. Práva k obsahu a licence

  1. Zákazník prohlašuje, že je oprávněn používat veškeré dodané podklady (texty, loga, fotografie, grafiku apod.) a že jejich poskytnutím neporušuje práva třetích osob.
  2. Zákazník uděluje Poskytovateli nevýhradní licenci k užití podkladů za účelem zveřejnění a propagace Inzerátu (včetně náhledů a ukázek) v rozsahu obvyklém pro tuto Službu a na dobu trvání zveřejnění Inzerátu + přiměřenou dobu nutnou k archivaci a doložení plnění.
  3. Poskytovatel je oprávněn provést nezbytné grafické a textové úpravy (bez zásahu do podstaty sdělení), aby byl obsah v souladu s technickými parametry webu a pravidly těchto VOP.

11. Obsahová pravidla (AUP)

Zakázán je zejména obsah, který:

  • (a) odporuje právním předpisům nebo dobrým mravům;
  • (b) porušuje práva třetích osob (autorská, osobnostní, ochranné známky);
  • (c) je klamavý či podvodný;
  • (d) obsahuje nenávistné projevy, diskriminaci, násilí, sexuální obsah nevhodný pro veřejnou inzerci;
  • (e) nabádá k nezákonné činnosti;
  • (f) obsahuje škodlivý kód, spam či odkazy na nebezpečné weby;
  • (g) je v rozporu s pravidly platné pracovní inzerce (např. diskriminační požadavky, nejasné či nepravdivé odměňování apod.).

Poruší‑li Zákazník tato pravidla, je Poskytovatel oprávněn Inzerát nezveřejnit, dočasně skrýt nebo odstranit bez nároku na refundaci; současně může požadovat náhradu vzniklé škody.

12. Odpovědnost a její omezení

  1. Poskytovatel odpovídá za řádné poskytnutí Služby dle těchto VOP.
  2. Poskytovatel neodpovídá za obchodní výsledky Zákazníka (např. počet reakcí kandidátů) ani za dostupnost služeb třetích stran (hosting, platební brána, sociální sítě) a dočasné výpadky mimo jeho kontrolu.
  3. Maximální výše náhrady škody vůči Zákazníkovi (mimo Spotřebitele v rozsahu kogentních ustanovení) je omezena na částku odpovídající zaplacené ceně za poslední objednaný Inzerát. Není odpovědnost za ušlý zisk, nepřímé či následné škody.

13. Třetí strany a integrace

  1. Platební brána: Stripe.
  2. Sběr a správa podkladů: Airtable.
  3. Web a formuláře: Webflow.
  4. Měření návštěvnosti: Fathom Analytics (bez použití cookies).
    Služby třetích stran se řídí vlastními podmínkami těchto poskytovatelů.

14. Ochrana osobních údajů

Zpracování osobních údajů se řídí dokumentem Zásady zpracování osobních údajů, který je dostupný na webu aiboom.cz. Tyto VOP na Zásady odkazují.

15. Změny VOP

  1. Poskytovatel je oprávněn tyto VOP měnit. Nové znění nabývá účinnosti dnem zveřejnění na webu aiboom.cz.
  2. Na již uzavřené smlouvy se použije znění VOP účinné v době jejich uzavření, nedohodnou‑li se strany jinak.

16. Komunikace

  1. Veškerá komunikace mezi stranami probíhá e‑mailem na kontaktní adresu uvedenou Zákazníkem a na kontaktní adresu Poskytovatele uvedenou v záhlaví těchto VOP.
  2. Za doručené se považují e‑maily odeslané na poslední známé adresy stran.

17. Rozhodné právo a řešení sporů

  1. Právní vztahy se řídí právem České republiky.
  2. Vztahy se Spotřebitelem se řídí kogentními ustanoveními občanského zákoníku a zákona o ochraně spotřebitele.
  3. Pro spory s Podnikateli je místně příslušným soud dle sídla Poskytovatele.

18. Závěrečná ustanovení

  1. Tyto VOP tvoří nedílnou součást smlouvy o poskytování Služby.
  2. Neplatnost či neúčinnost jednotlivého ustanovení nemá vliv na platnost ostatních ustanovení.
  3. Tyto VOP nabývají účinnosti 22. 8. 2025.